GTA V : به گردشگری در لس سانتوس علاقه دارید ؟ پس با اطلاعات جدید GTA V همراه باشید
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
GTA V : به گردشگری در لس سانتوس علاقه دارید ؟ پس با اطلاعات جدید GTA V همراه باشید
دسته بندی : News,,
  • بازدید : (636)

 

 

Rockstar Games بعد از انتشار ۱۲ تصویر جدید از ۵ GTA ، حال راهنمایی گردشگری در شهر لس سانتوس و Blaine County را هم منتشر کرده است که در این اطلاعات شما می توانید جزییات مربوط به اقتصاد دو شهر Los Santos و Blaine ، حمل و نقل عمومی ، سیاست های محلی ، باندها و بسیاری از چیز های دیگر را مشاهده فرمایید.

trans GTA V : به گردشگری در لس سانتوس علاقه دارید ؟ پس با اطلاعات جدید GTA V همراه باشید

تا زمانی که خودتان را تا اواخر ماه شهرویر برای تجربه ی GTA V آماده می کنید ، می توانید از راهنمای گردشگری که  Rockstar Games برایتان آماده کرده تا با آن بتوانید از سواحل غرب فراموش نشدنی تا بلند ترین کوه ها را کشف کنید لذت ببرید.

بدون هیچ گونه حرف دیگری می توانید این اطلاعات را در زیر مشاهده فرمایید :

اتومبیل های سریع بر روی نوک انگشتان شما:

اگر شما آماده هستید که با نشستن در یک ماشین ورزشی براق در بزرگ راه ها اختلال ایجاد کنید و یا می خواهید از جاده بیرون زده و راهی Blaine County شوید ، پیشنهاد می شود که برای خرید ماشین راهی فروشگاه های نامنصف نشوید و در عوض از گزینه های آنلاین برای انتخاب ماشین استفاده کنید.

  اقتصاد پر رونق و تجارت:

وضعیت بازار بورس هر روز برای میلیونر ها حسابی سکه است ! و آن ها می دانند که چگونه باید نبض بازار را در اختیار بگیرند. شما نیز می توانید در شهر لس سانتوس در بازار املاک سرمایه گذاری کنید ، چرا که در این شهر بزرگ ضروری ترین چیز ، داشتن یک خانه می باشد.

سواحل و ورزشهای آبی:

مناطق ساحلی ، دریاچه های زیبا و رودخانه ها یک رویای به حقیقت پیوسته برای کسانی است که در طلب ماجراجویی آبی می باشند.

مناطق بزرگ خارج از شهر :

شکارچیان و ماجراجویان می توانند به پیدا کردن چالش های بزرگ ورزشی که در سرتاسر مناطق بیرون از شهر Blaine County است بپردازند. یک تفنگ خطرناک را برای شکار کردن انتخاب کنید ، با پیاده روی کردن و صخره نوردی به نوک قله ی کوهی با شکوه با قدمتی ۱۰۰ ساله برسید و یا یک هواپیما اجاره کنید و به وسیله ی چتر نجات از بالا به پایین بپرید.

actual 1376403030 GTA V : به گردشگری در لس سانتوس علاقه دارید ؟ پس با اطلاعات جدید GTA V همراه باشید

GTA V

  در دسترس بودن مسافرت های هوایی :

طیف گسترده ای از هواپیماها برای سفر کردن و حمل و نقل هوایی در دسترس می باشد. در بازی می توانید به سایت ElitasTravel.com وارد شده و یک هواپیمای لوکس ، جت ، هلکوپتر سریع و بیشتر بخرید.

  فروشگاه های سفارشی سازی ماشین ها :

ساکنان شهر لس سانتوس به ماشین های خود افتخار زیادی می کنند و آن ها در بسیاری از اوقات روز پول هایشان را برای ماشین هایشان خرج می کنند. وقتی هم که شما می خواهید دیگران را گمراه کنید کافی است که فروشگاه های سفارشی سازی ماشین ها رفته و ماشین خود را رنگ کنید.

خرید کردن :

گردشگرانی که از راه دور به لس سانتوس می آیند با تجربه ای گسترده از خرید در این شهر مواجه خواهند شد و لباس های مختلفی را از تپه های راکفورد گرفته تا محله ی Hawick برای خرید کردن خواهید دید. طیف وسعی از فروشگاه های شیک و با لباس های مد روز هم برای شما وجود خواهد داشت.

محله هایی با حضور دوستان :

با انواع مختلفی از شخصیت ها و باندهایی که برای نشان دادن گروهشان لباس های یک رنگ به تن کرده اند باعث شده تا خیابان ها بسیار زنده تر از قبل بشود و درگیری بر سر قلمرو ها و تجارت مخدر را زیاد بین باندهای مختلف خواهید دید. حتی می توانید گذری هم به Blaine County داشته باشید و باندهایی را ببینید که با وارد کردن غیر قانونی افراد غریبه در حال گسترش افراد شهر می باشند.

Grand Theft Auto V در ۲۷ شهریور برای دو کنسول ps3 و xbox 360 عرضه می شود.

منبع:گیم فا


چاپ این صفحه
برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: